tisdag 4 februari 2014

Hur dragningen går till mm. På fredag är det ju dags.

På fredag är det dags för årets första dragning och årets första vinnare:
Senast torsdag kväll redovisar jag de som gjort sina UFOs till FOs.
Och jag skriver här i bloggen alla namn, den som står först får nummer 1 i dragningen osv. Detta har inget med vem som var först med att fullborda sitt mål för januari. Därefter använder jag Vaksalaskolans slumpgenerator för att få fram vinnaren. Kolla gärna där hur det fungerar.
När jag fått fram vinnaren meddelar jag detta på bloggen
 och nu kommer det nya: Jag mailar vinnaren och hon (ja, vi är bara kvinnor) får välja 1 av 14 paket. ( Vi är 15 deltagare , men hon får inte välja sitt eget).
När jag får svar från vinnaren, skickar jag paketet till henne och hoppas att hon blir nöjd och att hon tackar den som skänkt paketet. Sen tror jag att vi alla är nyfikna på paketets innehåll så en bild på det vill vi gärna se. Eller hur?
Kanske en förklaring är på sin plats: om ditt egna paket har nummer 7 av 15 nummer, så får du ett vinstmail där du  kan välja 1 nummer av
1-6 eller 8-15. Klart som korvspad...eller har jag klantat till det?
LYCKA TILL ALLA!
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Tydligt och bra! Nu ska jag kolla in den slumpgeneratorn, har inte varit helt nöjd med dem jag googlat fram.

    SvaraRadera